Първоначално публикувано от mordohy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
In God we trust, all others pay cash.
Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance
-
Това за шампиона го забрави!Казах го на майтап!Такава смрад се получава от катализатор.Може някое парче от стария да е запушило гърнето и да смърди.Другото е от гаден бензин.Тогава пак няма да ти върви колата и ще смърди ужасно.За свещите бих ти препоръчал да ги свалиш и замериш разстоянието между електродите.Трябва да е 0.8!По някои каталози се дава и 0.9,но за мене от опит 0.8 си е добре.Бош вадят непрекъснато нови неща и някои от колегите са много доволни.Но първо си провери твоите,а после се впускай в купуване на нови!Не разбрах Денсото какво е и на колко километра!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТова за шампиона го забрави!Казах го на майтап!Такава смрад се получава от катализатор.Може някое парче от стария да е запушило гърнето и да смърди.Другото е от гаден бензин.Тогава пак няма да ти върви колата и ще смърди ужасно.За свещите бих ти препоръчал да ги свалиш и замериш разстоянието между електродите.Трябва да е 0.8!По някои каталози се дава и 0.9,но за мене от опит 0.8 си е добре.Бош вадят непрекъснато нови неща и някои от колегите са много доволни.Но първо си провери твоите,а после се впускай в купуване на нови!Не разбрах Денсото какво е и на колко километра!
на 4000 км са. Колата я карам само с хубав бензин сипвам й от ОМВ само Карера95, защото знам че обикновенните 95 са гадни на всякъде. Ще проверя какво е разстоянието между електродите на всяка една от свещите. А иначе мисля че си много прав затова че може би има парче от катализатора заседнало някъде по гърнетата защото тази миризма от ауспуха е много странна. Ако не работи добре двигателя, гори масло, гори от антифриза знам как мерише ама то това е ужасно, плюс това не излиза никакъв пушек от ауспуха. сега на 17-ти съм планирал смяна на всички гърнета, че са станали като че от ивицата Газа се връщат--целите нацъфкани особено среднотоIn God we trust, all others pay cash.
Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance
Comment
-
Щом са на 4 000 км,изобщо не ги пипай!Най-вече не си и помисляй да ги чистиш с шкурка или нещо подобно,че от иридиум ще станат на калаени!
Явно проблема ти е в ауспуха!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеЩом са на 4 000 км,изобщо не ги пипай!Най-вече не си и помисляй да ги чистиш с шкурка или нещо подобно,че от иридиум ще станат на калаени!
Явно проблема ти е в ауспуха!
на 18-ти живи и здрави ще го сменя ауспуха и ще пиша какви са резултатите. Мерси още веднъжIn God we trust, all others pay cash.
Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance
Comment
-
Здрасти и от мен. Имам един лаишки въпрос за първата степен на вентилатора. На диагностика видях, че вентилатора се включва за пръв път на 98 градуса. Днес чета, че за моя двигател (металният капак) това е температурата на втората степен, а на първата трябва да е 92 градуса. Значи нямам първа степен! Само че като извадя буксата на температурния датчик на термостата се включват една след друга и двете степени. Някой има ли идея какво става?146 1.6TS CF1 '98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеВиж си реостата над радиатора!Има бая писано за него!
Как да разбера дали е аут? Някакъв бушон или нещо подобно имало отдолу. Той ли изгаря?146 1.6TS CF1 '98
sigpic
Comment
-
Представлява просто един двоен реотан.Най-често се разкача някой край.Ще го откриеш точно под предната гредичка.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Ако се включват и двете степени, няма как да е изгорял реостата. По-скоро нещо по управлението не е в час. Не знам на тоя мотор перката дали е с датчик на радиатора, или се управлява от ЕКУ-то166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеВиж си реостата над радиатора!Има бая писано за него!
Преди време сменях термостат и "специалистите" от сервиза казаха, че тоя модел се управлява само от датчика на термостата.
След смяната само на термостат включването на перката стана неконтрулируемо при извънградски цикъл с 90км/ч. Ту включи, ту изключи.
Преди перката включваше на 92 и изключваше на 90.
Ако имате идеи.
Иначе сложих термостат на EPS, не намерих Behr и си мислех, че оттам е проблемът. Засега допреди да прочета, че имало реостат бях вдигнал ръце от тоя проблем.
Някои казват, че така перката ще изгори...--------------------------------
Алфа Ромео 146 1.6 Т.Спарк '98
Comment
-
само 145/146 без климатик нямат реостат и са само с една степен на перките.
реостата е мощен резистор,зелен е на цвят и малко скрит-има и снимки във форума. той не управлява нищо а играе ролята на ограничител което кара вентилатора да се върти по-бавно. релето на втората степен байпасва реостата и така вентилатора се върти на макс.на всички тс-и и жтд двете степени се управляват от ЕКУ-то. когато се включи климатика , задължително тръгва и първата степен на вентилатора. иначе управляващото реле на 1-вата степен е на таблото с бушоните в купето. трябва да си има нарисувано там. общо взето ако не е реостата ще е или релето или нагорял кабел.точка
Comment
-
То извънградско при скорост 90 км/ч не можеш му хвана края,но при градско си личи най-много,как работи.Лично аз ,тая болест я лекувам по много рационален,да не кажа просташки начин,но статута не ми позволява да го изтипосвам тука!За дивотиите си има скайп!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениесамо 145/146 без климатик нямат реостат и са само с една степен на перките.
реостата е мощен резистор,зелен е на цвят и малко скрит-има и снимки във форума. той не управлява нищо а играе ролята на ограничител което кара вентилатора да се върти по-бавно. релето на втората степен байпасва реостата и така вентилатора се върти на макс.на всички тс-и и жтд двете степени се управляват от ЕКУ-то. когато се включи климатика , задължително тръгва и първата степен на вентилатора. иначе управляващото реле на 1-вата степен е на таблото с бушоните в купето. трябва да си има нарисувано там. общо взето ако не е реостата ще е или релето или нагорял кабел.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment